hejsvejs

Skrevs 2009-04-17 klockan 09:52:57


Orkade tyvärr inte uppdatera igår; mådde lite kasst, vet inte riktigt vad som hände? Kände mig helt snurrig i huvet, inte alls som mig själv, utan som det var en annan sida av mig som tog över, kändes som allt jag gjorde gick i ultrafart, men ändå inte, märkte själv att sättet jag skrev till folk var helt annorlunda, så ingen jävla aning vad som hände? Gick och la mig fort som bara faan.. slocknade runt tio tiden..

Idag mår jag betydligt bättre, är bara lite hungrig nu, ska snart trycka i mig frulle. Fyra jävla eftermiddagar kvar tills min frivecka, snacka om att längta! Helgen kommer att kännas riktigt segt, men jag längtar till lördag <3


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback