igår, idag, imorron

Skrevs 2009-04-08 klockan 01:43:55


Veeet har vatt kass med uppdateringarna...

Igår
Stort grattis till mina muppar som kom in preliminärt på sina gymnasieval! Dagen börja som vanligt med jobb, sista förmiddagen. Var så jävla trött när man kom hem, så gick och la mig i sängen direkt. Sen blev det dans, stackars alla sjuklingar, men jag är sjukt tacksam för att ni kom ändå. Det betyder mkt. Mupp som var den enda som var frisk, fick stå ut med alla och deras hostattacker.. hahaha.. stackars lilla.. Stannade kvar en stund sen med jackie, chilldansa och snackade lite.

Stack hem och var sen en stund hemma hos challe med mupp. Fick höra om deras misslyckade kladdkaka, måste bara säga fin kakform de använde :) så ville jag vara snäll och tog med mig godis och glass. Satt mest och snackade och krängde oss tjocka. Hade följe hem med mupp sen <3

Duschade fort som bara faan när jag kom hem. Sen ville jag bara lite smårolig och ringa för att väcka mupp, tog bara 10 signaler eller mer innan hon svarade. Hon var lite borta (a) snackade med mig i sömnen, ja sen vakna hon till. haha. vi snackade i en och halvtimme, var sen snäll och lät henne sova :)

Idag
Grattis till neapea som fyller år :)  jobbade eftermiddag idag, stack ut till byn ett snabb runda skulle handla lite saker. Har väl inte hänt så mkt idag, fick stå ute i fem timmar och pumpa in fat till en tank -,- inte för att ni fattar men.. Blev lite brunare, wohoo!

Kom hem, sitter lite vid datan och lyssnar musik nu. Ska sova snart..

Imorron
Jobba eftermiddag imorron med minnsann. Vet inte vad som händer sen, förmodligen inte så mkt? Ja, vi lär väl märka... GODNATT


kommentarer
Postat av: wwwaaaaaaazzzzaaaaa

O_o

2009-04-08 @ 11:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback