lördag

Skrevs 2009-04-14 klockan 00:00:43

På morgonen 08.30 vaknar jag av väckarklockan, går till toan, några minuter senare ringer det i min dörr. Vem i helvete kan det vara? Jo, är det inte jackie som står utanför, hahaha. Drack en oboy och fixa mig sen. Sen tog vi tåget tjugo i tio med memet och johnny.

Det var faktiskt en mkt najs meetup, var lite segt i början när vi skulle vänta på alla. Trodde först inte att danskarna skulle dyka upp, men vi blev ändå 18 personer som var där. Så drog och käkade först, och sen hängde vi rundor överallt i hbg.

Tog ett tidigare tåg hem för skulle va med muppen, men hon mådde jättedåligt, så hon stannade hemma. Så bestämde jag mig för att överraska henne istället, var hemma hos henne en stund <3



c-walk meetup :)



mcdonalds :)



mahaha johnny


kommentarer
Postat av: lisa trinh

lill jen :*

2009-04-15 @ 07:32:15
URL: http://missfreak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback