måndag

Skrevs 2009-04-27 klockan 22:24:55


Ny dag, ny vecka, nya händelser..

Började som vanligt med jobb, var så helsikes trött, trodde jag skulle dö på jobbet, fick mig en konstig känsla hela dagen också, vet inte vad det var för nått, hjärtat slog snabbare och kroppen oroade sig över, lite halvdepp, men ingen aning vad fan det var, som tur var slutade det när jag kom hem. Sen kom muppen hem till mig lite innan dansen, så hade vi följe dit. På dansen träffade jag nicole också, var skitlänge sen, men hon har kommit tillbaks på ett ärende nu i två veckor. Det var jobbigt med all uppvärmning och styrkeövningar, svettades som en lökhål, men det var skönt :) Blev hemåt, duscha, äta, sitta vid datan & soova!


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback