oh it's a sunny day

Skrevs 2009-04-02 klockan 21:31:53

Bara så ni vet så var det mkt fint väder idag, jätte många tummar upp för denna dag. Börjar kännas som vår på riktigt nu, palla frysa skiten ur sig...
 
Dagen började med att hälsa på mina kära labbråttor , fick aldrig chansen o säga hejdå sist, så tänkte ta chansen nu. Brände skiva, köpte glass, choklad och blommor, de blev väldigt glada o se mig. Klart liksom? Vem tycker inte om quang? haha, skojja.

Sen hjälpte man sin farbror med sin dator, som man formaterat minst hundratusen gånger.. Det bästa av allt var att jag fick träffa min skitsöta kusin jimmie :) awwee, han är så jävla söt så man smälter, finns jävrar i det inte gulligare bäbisar!

Stack till dansen och det var inte många neej, men fick kämpa så gått det går. Sen kom muppen och hälsade på , många roliga stunder och skrattanfall till max, roligaste var slutet när challe... kommer du in?... mahahahaha..

Nu händer det väl inte så mkt, sitter här och kränger mig tjock med smörgåstårta, wohoo!


kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

HAHAHAHAHHAHAH, kommer du in?!

AHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAH!!!!

2009-04-02 @ 21:39:14
Postat av: Kelly :D

Hahah , quang. det stvas Jimmy ;) <3

2009-04-03 @ 19:45:35
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback