hope

Skrevs 2009-04-25 klockan 08:26:14

Jag är bara helt förvirrad,
Jag fattar ingenting längre,
Jag förstår ingenting, jag gör bara inte det...
Jag vet inte vad som kommer hända härnäst
& jag hatar känslan att kanske ha förhoppningar
på nått som kanske inte egentligen är en förhoppning.

Jag är skiträdd,
håller på att skita på mig,
fjärilar i magen som bara fan,
ingen förstår hur jävla skraj jag är,
har aldrig kännt denna rädslan förr,
snäääälla, bara ta mig härifrån någon?

Jag vill bara veta..
så jag kan samla mod för att kämpa mig upp igen.
det är inte ofta jag släpper in någon i mitt hjärta såhär,
när de väl är inne och kanske försöker ta sig ut,
då jävlar svider det. det bränns som in i helvete.
det krossar mitt hjärta, fullständigt i bitar,
men man måste göra vad man måste göra, right?
grattis till de som lyckas ta sönder min mur till mitt hjärta!

men jag kommer alltid finnas där, vara din vän.
för jag vet om att jag inte klarar mig utan dej i mitt liv.
jag har bestämt mig, & jag behöver dej i mitt liv.
jag kommer alltid att komma tillbaks,
du behöver inte be om det.
ingenting förändras.
vi är så bra, så bra!
du kommer alltid att betyda mkt för mig,
cause I will always love you no matter what! <3

det finns egentligen så mkt som jag vill ha sagt, men det kommer bara inte fram.
jag är inte den personen som lyckas tajma allt rätt, jag är inte den perfekta killen,
jag behöver tid för att va mig själv och kunna uttrycka mig och öppna upp.
vill höra så mkt från dej, vill förstå dej, jag vill verkligen, inget som jag bara säger,
men jag antar you say it best when you say nothing at all.
hoppas du förstår hur enormt mkt du betyder för mig.

du vet,
var jag står,
hur jag känner för dej
är beredd på att satsa,
sålänge du är det,
jag tror på oss,
om du ger oss en chans,
vi behöver inte hoppa in i nått förhållande hastigt,
förräns vi känner att det känns helt rätt,
det blir inte bara mer än fel då,
vi har all tid i världen,
det är ditt beslut.

du kanske också är rädd, jag vet inte?
men det ska du inte behöva va.
du ska inte behöva oroa dej / va rädd för nått.
du kanske tror att jag har höga förväntningar på dej?
men det har jag verkligen inte.
det är snarare jag som har höga förväntningar på mig själv.
du kanske tror att jag vill att du ska vara någon du kanske inte lyckas va?
jag vill bara att du ska va dej själv,
för jag älskar dej för den du är!
det är fortfarande ditt beslut.

jag hoppas på ett oss,
& slutar inte tro på det förräns du säger,
att det är så.
det enda jag vill veta är,
att du verkligen tycker om mig,
att du älskar mig,
att du är galen i mig,
att du har känslor för mig,
att du känner likadant för mig som jag gör för dej,
att jag den enda killen som gäller för dej, ingen annan.

men som någon sa till mig en gång,
nu är det bara tiden kan avgöra, jaa, vi lär väl märka?





kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback