today is presence, yesterday was past

Skrevs 2009-04-01 klockan 21:12:47


IGÅR

Fy vad snabbt tiden gick :O man hann knappt med nånting.. Sen sov man som bara faan också, så inte så konstigt? haha. Blev att man vakna, duscha och åt lite frulle.
 
Stack man till aulan och hälsade på musik & show, träffa min mupp, snacka om man blev glad då :D första gången på en hel jävla vecka, usch.. <3

Drog vidare mot ABF och snackade lite med min chef , planera evenemang, dans och lite chitty-chitty-chit-chat.. funkar faktiskt mkt bättre mellan oss nu. Han verkade alltid sur och butter innan, får väl se vad som händer :)

Dansade lite för mig själv, fyyfan vad skönt det kändes, bara få ut allting, jag i min lilla värld.. dance to express, not to impress.. dansoholic for life!

Skulle på ett ungdomsrådsmöte också, blev lite seen -,- blev lite för mkt dans där, men what the fuck liksom.. det var så mkt viktigare liksom.. Mötet verkade ganska intressant faktiskt, vi ska försöka samla ihop oss ett gäng nuu.

För er som inte vet? Detta är absolut inte ren politik om ni tror det, utan göra sig hörd och säga sina synpunkter, om vad man tycker är piss och behöver förändras, eller skaffa nått som saknas i perstorp. Ett sätt att nå till de som jobbar inom kommunen, alltså ett sätt att kunna få saker för en gång skull..

Sen blev det hemgång och det hände inte så mkt meer.. stod och tittade på min tvätt.. helt jävla fucking fullt.. suck.. snart dags att ta tag i det jaa..

Sen sitta vid datan, knarka musik och sova..


IDAG

Än en gång sov man som en gris.. Sen var man faktiskt lite duktig. Diskade. wohoo!
Stod och tänkte.. tittade ut genom fönstret..





Det ser fortfarande likadant ut efter så många år..

Aja, vad ska man göra liksom? Var glad sålänge du lever. Njut så gott det går, var lycklig, för det kan vara det sista dagen du tillbringar i ditt liv. Allting kan hända.. Ingenting är omöjligt..

Sen på dansen. Ja, ett ord finns det o säga... tomt... Många sjuka och bortresta nu.. Krya på er era stackare, och ni som åker hoppas ni får det kuul.

Kenny ponken har rest till thailand nuu, hoppas du får det kuul, får man inte se dej på ett tag heller. Bli inte en thaihora nu bara ok?

By the way, så har jag sökt till högskolor nuu :) får se hur det gåår.

Ska sitta här och lyssna igenom en massa ny musik nu, hejsvejs!


kommentarer
Postat av: Kelly :D

Högskolor i stockholm? ;o

2009-04-03 @ 19:42:04
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback