betrayal day

Skrevs 2009-08-16 klockan 21:21:59

Eller som jag också kallar det, svikardagen med andra ord.

Vaknade upp snabbt vid tolv tiden. Satte mig vid datan snabbt för att anfalla på mitt textbaserade spel. Vi är i krig nu, så nu gäller de satsa och vinna. Nästa gång blir att anfalla klockan halv elva på kvällen =D

Sen sov man ända fram till lite efter två innan vaknade igen. Aah gud! Fattar inte vad det är med mig? Känner mig så jävla trött nu för tiden. Brukar inte känna såhär. Kanske börjar ta på ens mentalitet nu när man jobbar så oregelbunda tider?

Resten av dagen har bara gått åt till dansen. Fixade klart dansen. Det var en mycket chill dag faktiskt. Chilllin' without chilli som jackie säger. Haha. Nej, men de är dags att fixa introduktionsnumret till bomässan. Klippa, klistra, remixa och allt de dära (:

Dags att smita från bloggandet, har man beställt en pizza, sen blir de jobba sista natten!

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback