det var som fan..

Skrevs 2009-08-18 klockan 15:51:30

att man inte alls hunnit med att blogga.

Fan, man sover bara ut hela dagarna nu för tiden? Det är skärpning nu. Pallar inte lägga mig sex på morgonen och vakna upp halv tre på dagen. Så någon måtta får det vara!

Igår sov man såklart till typ två eller tre tiden.. suck.. Sen var det dans som gällde. Vi har finslipat vår ena introduktionsnummer nu. Så det är tummar upp! Det är dags att börja på vår mystiska låt (:

Monique ringde mig igår också, och bad mig om att hålla i dansen på centralskolans friluftsdag som är nu den andra och fjärde september.

Efter dansen stannade jag och jackie kvar på abf och chillade en stund, snacka och dansa. Eller ja han dansade och jag låg mest och degade på golvet. Hahah.

Sen följde han med hem till mig och chillade. Klockan blev så sent så han sov över istället =p

Idag vaknade man halv tre. Jackie stack typ direkt efter. Har bara hunnit käka frukost typ. Nu ska jag göra vid mig och sen blir de dans!

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback