en hipdroppig söndag

Skrevs 2009-08-30 klockan 20:40:43


Klockan elva bila jag, jackie, andy och johnny ner till malmö och ännu en dag i hipdrops fantastiska danssal. De hade bara newschool hiphop i olika nivåer idag och vi tog alla klasserna, basic, nivå 1 och 2-3. Redigt skoj!

Jag håller på att fundera över vilka klasser jag ska ta men tror det blir söndagarna med den högsta nivån. Får väl grubbla för mig själv ett par dagar till om jag nu ska ta flera klasser.

Här kommer några bilder från dagen, men nu ska jag äta hamburgare igen. En riktig hamburgar och tjockedag! Hahaha (:



johnny, jackie & andy utanför the hipdrop







jackie och andy =D







gatuköket bredvid hade billiga hamburgare, 10kr =D
man blev mättare och dessutom har man tröttnat på mc donalds burgare.


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback