en såkallad tråkdag

Skrevs 2009-08-25 klockan 01:27:03


Asså vaknade inte förräns tjugo över två idag. Snabbt på med kläderna och packa upp lite mat. Sen fara iväg till jobbet med desamma. Har bara jobbat och inte gjort så mycket annat. Finns inte så mycket att säga om min dag faktiskt. Det har vatt en lugn dag.


Jag har faktiskt ångrat mitt nokia köp. Inget sånt, för det är en bra telefon, men jag gillar helt enkelt sony ericsson bättre. Alla funktioner och hur allting ser ut. Jag är ju mer van? De var ett jävla dattande att vänja sig med ett annat sms system. Så once a sony ericsson, always a sony ericsson ;)

Nu är jag helt bestämd på att köpa antingen en w715 eller w995.




nokia 8600 luna

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback