good morning

Skrevs 2009-08-21 klockan 08:40:02

Morgonpigg eller inte. Totalt omöjligt att sova igårnatt. Kvittar hur mycket jag än stretade och vände på mig så gick det inte. Hur som helst slutade det med 2,5 timmes sömn. Bättre än inget. Tack o lov!

Kör säckningen just nu och det är ganska så lungt än så länge. Men ska inte säga för mycket nu, vad som helst kan hända här nere. Har i alla fall säckat de jag ska göra så det borde ändå vara lite lugnare om jag får problem =p

Annars idag;

städa lite snabbt hemma
hämta högtalare hos faster
jackie kommer och vi drar till malmö
hämtar kelly och kör henne dit
lämna högtalare
 hämta min nya mobil =D nokia 8600
lämnar sony ericsson klubben för nokia ;)
gå runt i festivalen
kolla på nordic battle of the year
sen hem nångång på natten

Så om jag inte hinner uppdatera så vet ni lite i alla fall.

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback