kenny lantz

Skrevs 2009-08-15 klockan 21:29:57


Imorgon åker du ut i den vida världen. Startar ett nytt liv med nya förhoppningar. Ny miljö. Nya vänner. Bakom dej lämnar du denna håla. Vi kommer alltid att minnas dej och vad du gav. Det lever kvar i perstorp.

Du har alltid varit den som ställt upp för mig i alla jävla fucking väder. Så jag vet att jag alltid kan räkna med dej. Allt vi har gått igenom. Alla våra minnen. Jag kommer att sakna det. Nu går vi skilda vägar..

Allt jag vill säga är att önska dej lycka till med allt! Du kommer att klara dej fint. Jag tror på dej och det kommer att bli nått stort av dej i framtiden, det tror jag starkt på. Sköt om dej tills vi möts igen, min bror (:

PS.. allt de här lät lite gay, men what the fuck, sånna är jag o kenzy ;)


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback