jobb som bara fan

Skrevs 2009-08-25 klockan 19:36:27

Sitter just nu på jobbet och tråkar mig för det är fett lugnt här =D  Kollar rundor efter bilar och då hittade jag nått som var i stil med den jag tänkte köpa. En peugeot 407 hdi. Så nu börjar jag bli osäker på vilken av dem jag ska ha? Båda ligger på samma pris. Får ta mig en funderare..

(Denna)
Peugeot 407 hdi
Färg: röd
Årsmodell: 2005
Körd: 9050 mil
Övrigt: Fyra dörrar
Motor: 2,0 (Går alltså lite slöare)

(Den andra)
Peugeot 406 coupé
Färg: Svart
Årsmodell: 2002
Körd: 7500 mil
Övrigt: Två dörrar
Motor: 2,2



peugeot 407 hdi framsida






peugeot 407 baksida
(färgen är inte denna röda, utan som den första bilden där uppe)

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback