just another monday

Skrevs 2009-08-31 klockan 15:01:27

Vilken människa lägger sig klockan fyra och vaknar sju på morgonen? Jag gör de tydligen, för jag skulle attackera på mitt spel och värsta var att de var helt onödiga attacker. Enda min kung i spelet ville var att kolla hur aktiva vi var? Jävla idiot =p  Så gick och la mig igen fortare än fort.

Vaknade klockan två vilket inte heller är så lyckat? Sover ändå bara ut mina lediga dagar känns de som. Så idag ska jag fan lägga mig tidigare och gör nått lite mer vettigt imorron kanske?

Oj, glömde visst berätta att jag inte skall köpa dem två bilarna som jag tidigare la upp på bloggen, utan de blir min kusins audi jag körde hit med sist från malmö festivalen. Det är en audi a4 quattro 1.8t silvermetallic.

Jag älskar att köra den, riktigt skön och bekväm och fin är den också! Men den är lite smutsig nu, så blir tvätta bilhelvetet imorgon så den glänser som ingen annan ;)

Nu ska jag pumpa lite hantlar sen dra till abf!

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback