lever jag?

Skrevs 2009-08-22 klockan 21:36:17


Jag vet inte, gör jag verkligen det? Är så nått in i sleden så det finns inte. Dessa två dagarna har verkligen vatt kämpigt. Tre timmars sömn totalt. Vilken idiot gör de egentligen? knäpp i huvet, eller hur? Avgör själv.

Efter dagens arbete var de fort snabbare än kvick stänga in mig själv här hemma. Vila och ta de lugnt. Tvångstankar har fått mig själv att inte sova förräns senare på kvällen för annars lär jag va vaken för resten av natten. Inte så stabilt om man har en förmiddag till på jobbet.

Alltså igår var så nått så in i helvete sjukt att beskriva. Det går knappt...? Jag och jackie begav oss till malmö. Asså resan dit.. oh my god..
 



Kolla för er själva så förstår ni..


Lyckligtvis så kom min kusin och hämtade upp oss. Jag hade totalt glömt bort att man inte får borgsera bilar ute på motorvägen. Så därför står bilen kvar på E6an.

På måndag ska jag ringa efter en bilbärgare och sen ska vi skrota bilen, för det är inte lönt att laga en söndrig motor. Så nu är min kusin på nästa projekt. Jaga och leta efter en ny bil åt mig.

Vi hann precis i rättan tid till nordic battle of the year. Yeeey! Första gången man fick se breakdance på en hög nivå än bara på youtube. Folk som glider&snurrar på huvet, alla powermoves, handstands, top rocks och down rocks. Shit så duktiga.. Har knappt några ord..

Allt slutade inte förrän vid ett tiden typ. Så efteråt stack vi och letade efter min kusin och därifrån gick vi till bilen åkte hem till honom. Hämtade min nokia 8600. Min kusin är så snäll så han lånade ut en av hans bilar, så fick ta med hans audi hem. Kom inte hem förrän lite efter tre tiden. Snacka om trött då. Och jobba klockan fem? WOHOO. noot!


mysig soldnedgång (:







publik på nordic battle of the year







domarna
kenny swift, freeze, renegade

kommentarer
Postat av: Milly <<3

hahaha

2009-08-23 @ 00:15:23
URL: http://collastmilly.blogg.se/
Postat av: memet

fan kul :P jag missa de :(

2009-08-23 @ 13:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback