lugn lördag

Skrevs 2009-08-30 klockan 00:23:54


Vaknade vid ett tiden ungefär. Allting har vatt lugnt idag. Ganska skönt med en sån dag ändå, för imorron blir de jävlar de de lite pådragningar. Jag, jackie, andy och johnny ska ner till the hipdrop igen =D

Jackie kom en stund så glodde vi på en japansk tecknad serie som jag inte följt på mycket länge, naruto. Så har 35 avsnitt att hinna ikapp. Vanligtvis kommer de ett avsnitt i veckan. Så jävla bra serie!

Stack i alla fall abf ett x antal timmar och dansade. Jag gjorde klart dansen till sjuornas koreografi på friluftsdagen. Andy kom senare också, så det var chill chill.

Nu ska jag fortsätta titta på naruto (:



naruto


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback