maelmö

Skrevs 2009-08-02 klockan 22:06:07

Sov bara 4 timmar inatt och det är ALLDELES för lite. Ah, gud jag bölar nästan för kunde verkligen inte sova. Hostade i princip hela natten och det va riktigt störigt!

Vaknade vid åtta tiden för jag behövde sova lite mer. Men det borde jag egentligen inte ha gjort.. För när jag var klar och redo, så var klockan redan för mycket! 

För att göra livet lättare för mig (sarkasm) fick jag även sticka till min faster, eftersom jag lovat att hämta alla hennes resväskor och saker och köra ner dem till mina kusiner, så hon slapp ta de på tåget. Hon ska till vietnam den sjätte augusti (:

Jag lovar har nog aldrig kört såhär snabbt till malmö i mitt liv. Körde 150 hela vägen dit. Hahaha. De gick fortare än fan, var lite rädd att jag skulle bränna motorn eftersom den gick över 4000varv i minuten. Den klara sig. Men ville verkligen inte missa nånting! (:

Summerdrop dag 1. Gick och anmälde sig att man var närvarande. Sen var de att invänta workshop tiden enligt schemat. De var första gången jag  befann mig på stället och de såg faktiskt riktigt najs ut.

Vi hade lin, joao och kai idag. Oh my fucking god, danserna var seriöst riktigt sick! Nu ska man bara komma ihåg alla danser tills på söndag också. För vi lär oss en ny koreografi varje lektion och det är 18 lektioner vi ska ha ;)

Men allvarligt talat? Man blir så jävla inspirerad, koreografin, lärarna och alla sjukt underbara dansare som verkligen kämpar in i det sista. Alla trötta som attan. Kroppen tar stryk. Tunga andetag. Svetten droppar. Men en sak har vi gemensamt. Vi gör det vi älskar för det är så jävla fucking kul!

Det är bara redigt gött känner jag, för det behövs verkligen just nu. Den senaste tiden har verkligen kännts som jag har tappat stinget. Glödet för dans. Jag hade inte längre elden i ögonen. Gnistan försvann mer och mer, likaså intresset.

Efter dagens händelse så kan jag på gott samvete säga att den börjar växa tillbaka igen. Längtar redan tills imorron! Så förhoppningsvis efter denna veckan så kommer jag tillbaks som en ny quang med ny kreativitet för dans.

Nu ikväll blir de bara att ta de lugnt och hoppas på mer sömn till imorron. Hostar fortfarande "/ får se om min hals överlever. Bara be och hoppas.

Det kommer i alla fall upp bilder när jag är tillbaka från denna vistelse (:

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback