no pain no gain

Skrevs 2009-08-05 klockan 18:46:43


Det kan man lugnt säga när det gäller dans. Ah satan va de värker över hela kroppen. Vartenda jävla muskel. Känner mig som en sleden mus. Knullad till max! Men varje droppe svett är värd mödan (:

Hann aldrig uppdatera igår mer än att lägga upp orgasm låten som jag nu känner mig tvingad att säga, tack för låten, k alicia hamacek ;)

Igår gick på fulla rullar och det var ingen tid till spillo alls. Senare på kvällen så invadera alla mina kusins barn alla datorerna, så orkade typ inte sitta. Kollade lite snabbt från min ipod och sen var de bara slockna i sängen.

MÅSTE BARA SÄGA DETTA! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. OH MY GOD! KENNY FUCKING WORMALD IS IN THE TOWN! =D

Vi hade joao, ava och kenny igår! Avas koreografi was some dope shit, men de är riktigt svårt o dansa till rap "/

Idag hade vi bara två klasser, en med Ava och en med Kenny, så har lite dötid nu men ändå inte för jag ska ta extra klass hos nick whage halv nio tiden. Måste äta lite först så här hinner de inte bloggas inte (:


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback