second day of malmö

Skrevs 2009-08-03 klockan 22:58:59


Vaknade halv elva idag. Ingen tid och hungrig det bara skriker om det också. Så stressa ihjäl sig fick man göra! De var typ på me brallorna, borsta tänderna och sätta i linserna samtidigt typ =D

Körde in på mcdonalds snabbt för att köpa lite cheeseburgare som frulle. Jätte bra att käka det direkt på morgonen? Hahaha. Det kan man lugnt säga att det inte är, men hade inget val. 

Just idag av alla dagar! Otur eller vad? Framför mig står en kvinna och gör en beställning på 25 kartonger hon ska ha till ett barnkalas. Det märkte jag inte förräns efter jag gjort min beställning och de var typ 15min kvar. Men lyckligtvis hann jag precis i tid till dansen.

Danserna idag var bättre än igår, kanske för att danserna bara blir roligare och roligare. Måste bara säga att det var riktigt dope motherfucker! Många tummar upp! Vi hade joao, kai och nick whage idag (: 

Förresten alla som vill komma och kolla på alla danserna har faktiskt chans att göra det, på söndag. Så kom om ni känner för det? Det kostar hela 10kr! Hahaha (:

Nu ska jag möta min kusin minh i fotboll på playstation 3. Han tror han spöar mig ;)


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback