summerdrop summary

Skrevs 2009-08-10 klockan 23:35:04


Hemma nu, eller ja har vatt det i ett par timmar nu. Men pooooo sicken vecka! Summerdrop is the shit for the love of god! =D

Har vatt lite dålig med uppdatering nu när jag vatt iväg, men har bara haft mkt dans och massat annat att tänka på..

Förrigår dubbla lektioner med yeya och en med kenny. Orkade inte ta extra klass på kvällen, blir för dyrt annars och man är inte hur rik som helst =p

Min kusin tog hem en flock folk och spelade pokerturnering hemma hos sig. Satan va de skrek. Trodde fan någon hade dött eller nått? Hahaha. Men gick ut en runda för de var svalt, skönt och framförallt tyst (:

Igår repeterade vi på alla danserna. Senare vid fem tiden fick nära och kära komma och kolla på när dansarna visa upp koreografierna. Jackie och catta kom och kollade. Va snällt som tog sig tid ner hit! (:

Senare på kvällen stack vi ut till restaurang el patio och käkade spansk/mexikanskt buffe! Fyfan så äckligt gott de var. Trodde jag skulle äta mig till döds för jag blev redigt proppmätt av nått!

Efter de drog vi vidare till club deep. Det var riktigt kul och sicket ös de var på golvet, som alla dansade så det brann om det =D 

Najs o köra lite black jack och ta lite sköna drinkar. Brände nog 700spänn på drinkar som jag ångrar lite nu -,- men skit i det, man lever bara en gång! (: 

Det var lite kul o se alla lärarna fulla, för de tryckte i sig drink på drink. Så kul att ava bernstine decka på en soffa mot slutet. Hahaha.

Kom hem vid fyra tiden, slängde mig & somna bums!

Idag vaknade man med värsta baksmällan. Trodde hela världen hade rasat samman. Sen så var klockan bara tio! Har en tendens att vakna tidigt när jag druckit. Aja..

Plocka undan lite i lägenheten och packade ner mina saker. Vilade en stund. Värken släppte mer. Stack sen till mobilia en sväng. Sen var det bara raka vägen hem, men de blev stopp på familia och city gross också =D

Vet ni vad det bästa är? Komma hem till ett stökigt hem -,-  usch. Fan att jag inte städa upp allt innan jag stack! Så resten av dagen har gått åt till de och vilat mig i min sköna säng!

Ska strax nanna för jag ska upp och jobba förmiddag imorron. Här kommer bilder från summerdrop!





the hipdrop (tear up the floor)
represent
summerdrop!







dans dans dans (:







paulina, joao, lin, alexander, cassandra, magne







lin (:







goofy joao (:







kai the man (:







dansare från min grupp (:







cassandra, magne, caide (:







nick whage (:







ava bernstine (:




anzinity & kenzy =p







jag och kai (:







jag och kenny wormald (:







dansare från min grupp (:







kenny wormald och julius law (:







ute på promenad (:







ute på promenad (:







världens mest högljudda unge, men bland de sötaste också (:







andy (:
HEJ? HAHAHA






kenny (:
awwwwwwwweeee!




nick whage & kai







haha (:







julius law, kenny wormalds och en från sveriges radio
jag fick filma med kennys kamera när de intervjuade honom =D







yeya (:
jag lovar lätt coolaste !







yeya och jag (:







vår stretching, mat och chillhörna (:







he took a picture of me
i took a picture of him
(:







jackie (:
jag och han tog en av kennys drop in class.







warming up (:







strike a pose ;)







double pose ;)
hahaha







lin och yeya







några dansare med yeya (:
oooooooohhhhhhh säger jag bara :$







chill chill chill







caide och hans flicka (:







här bodde jag (:
hejdå malmö tills vidare






här kommer även två video från summerdrop.
ute och chillar på mcdonalds.
träffar på kai, joao och nick whage (:




5 minuter senare..
kommer även kenny wormald och julius law (:
hahaha!

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback