torsdag

Skrevs 2009-08-21 klockan 00:32:26


Min dag började klockan 10. Hade lite planer och saker att göra så tänkte att jag skulle vakna tidigare än vanligt. började med att sitta vid datan och sen när klockan var tjugo i tolv tänkte jag, hmm? Jag styrketränar klockan tolv! men först behöver jag vila i 20 min. Det slutade med att jag sov istället..

Vaknade inte förrän halv tre. Så kunde lika gärna hälsa hem med mina planer. Halva dagen försvann rätt kvickt där. Sen bar det iväg till dansen. Just dag var en sån dag där absolut ingen kände för att göra nånting. Så vi tränade lite och chillade resten av tiden (:

Bara dusch, mat, data & musik resten av kvällen. Nanna snart, ska upp 5.


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback