weekend already

Skrevs 2009-08-15 klockan 17:59:40


Det är helg och än så länge är det inte mycket man åstadkommit. Jobbar tre nätter denna hela helgen, så bara två kvar till frivecka!

Blir nog att sticka ner till malmö festivalen på friveckan om någon har lust att följa med, annars kanske man åker själv och övernattar tills på torsdag (:

Igår hände inget märkvärdigt. Precis som alla andra dagar i perstorp. Alltså i princip ingenting.

Däremot biffade man på gymmet med kenny och patrick. Chillade och vilade på kvällen. Sen jobbade man på natten. En lugn natt, skönt det vill säga. Satt och spelade heroes of might and magic 3 =D

Idag sov man ända till klockan två som man inte gjort på mycket länge. Orkade inte sätta alarm. Kunde lika bra få ta mig den tid jag behöver för att sova ut, även om man egentligen inte vill slösa bort dagen bara sådär, men idag fick bli just en sån dag.

Har än så länge bara vatt ute och handlat lite fika till inatt, eftersom det är sommarjobbarnas sista dag, så tänkte vi att vi skulle bjuda på alla ordinarie på lite frallor, äppelpaj och glass. Så blir bara jobba natt åter igen.

Nu ska jag slänga mig i sängen en stund och sen klippa mitt hår ^^


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback