head up high

Skrevs 2009-08-24 klockan 01:34:40

Lite seg update om dagen, men ja, bättre sent än aldrig.

Jobbade och slet mig loss från sängen klockan halv sex imorse. Om man bara hade kunnat ligga kvar. Ja tänk om de hade vatt så? Att få vakna av sig själv och när man vill. Men jaja så är inte fallet.

Jobbet har vatt en riktig retsticka. Allt bara rasar samman där inne. Så helvetet är nära mina vänner. Inväntar min dödsbädd. Råkade ut för en liten incident. Brände min arm på ett ångfölje. Råkade gå in i det. Så nu är en bit hud borta. Inget akut, men svider gör de.

Men fyfan va skönt de ska bli o slippa fler förmiddagar för denna rundan.

Resten av dagen har gått åt dans som vanligt. Men var så jävla trött och snurrig i huvet fast jag sov bättre igår. Jag kände bara inte för nånting idag och det var ändå extra lektion. Så  blev chill istället (:

Me mig hem tog jag med mig min mama rosa pizza. Ska strax lägga lägga mig.




mama rosa

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback