gott nytt år

Skrevs 2009-12-31 klockan 05:08:26


Bäst att säga det redan nu för lär väl inte hinna imorron. Ska fira med ett chill gäng hemma hos mig. Kanske sticker till en annan fest ett litet tag om jag nu orkar. Vill helst inte lämna dem. Lär ju ändå träffa alla andra på torget senare, men får se.. afterparty hos mig sen! Ser fram emot en bra 2010.

Har äntligen hittat kepsar nu, men även köpt en mycket stilig hatt.
Godnatt! (:




Här är lite bilder från mellandagarna.
Väla:



hoodtröja







rött linne






vitt linne






t-shirt
lite annorlunda







adidas skor



malmö:



musik 59 keps







new york 59 keps







iphone 3gs 32gb







iphone skydd







paul smith hatt


kommentarer
Postat av: K

varför köpte du inget till mig? :(

2010-01-01 @ 00:59:04
URL: http://kellymenelii.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

Ska du dissa din Sony Ericsson mobil nu? :oo

2010-01-03 @ 14:09:12
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback