mohaha

Skrevs 2009-12-04 klockan 18:00:52

Nu är denna min. Jag är överglad och jag tänker behålla denna länge nu. Många av er tycker kanske att jag bytar mobilar ofta? Men man måste ju ändå trots allt vara riktigt nöjd med den? Och de var jag inte riktigt med min. Så därför tänker jag sälja den min w715 nu, troligtvis till någon släkting för kompispris.

Jag var sugen på satio ett tag, men min kusin som fixar mobiler, har typ testat alla världens mobiler, och säger att den är lite seg och hänger sig ibland. Om jag nu så tvunget måste ha en touch så skulle jag hellre ha iphone 3gs eller htc hero tyckte han. Men vet ni vad? Sony ericsson forever!



kommentarer
Postat av: K' ☼

shiet va länge du behöll enna asså typ 3dagar!! :D



sony ericsson forever? ;o har inte du iphone?



gahaha, är så jävla trött så min humor har gått ner till lägsta grad! xd

2010-01-08 @ 02:50:03
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback