no time to lose

Skrevs 2009-12-02 klockan 00:46:40

Fan va meningslöst det är att blogga när man inte har bredband och sitter med sketen mobilt bredband som tappar signal från ena till andra sekunden. Lusten är ju högre än allt annat.. Hör ni hur sarkasmen vilar över mina ord? Det går som det går, och tur nog får jag tillbaks mitt internet om 2 veckor..
Jag tänker fatta kort tills vidare..
So be patient! Here it goes..

Imorgon gäller det..
One shot.
One Opportunity.
To seize everything you ever wanted-One moment
Would you capture it or just let it slip?


Dansuppvisningen uppskjutet till

30e och 31a Januari
Klockan 19.00 (30e) och 17.30 (31a) 
Centralskolans Aula
Fri inträde
Det bjuds på kaffe, saft, te och kakor
+ hemlig överraskning


Jag är med på TV tillsammans med min grupp,
The hipdrop crew


Söndag 6 December

Klockan 17.00
Kanal: Svt B, programmet Bobster.
(Barnkanalen, ni får leta upp den om ni inte redan har den)





några i crewet


kommentarer
Postat av: shirley

jag kommer att koolllaaa ; ) ska försöka sno en tv från stan först ! just for u !

2009-12-03 @ 22:41:38
URL: http://shirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback