särjobb

Skrevs 2009-12-27 klockan 00:27:23


Ja.. då sitter man på jobbet igen. Känns som att man alltid gör det. Enda gångerna man typ bloggat också på sistone. Fast ska bättra mig med mer fresh updates. Finns ingen mening annars..

Hur som helst? Nu är det bara natten idag och imorron kvar.
Sen ledig 5 dagar. Längtar nått djävulskt!

Kan väl lika gärna berätta om min dag eftersom jag inte gjort det på ett tag känns det som..

Ställde ju klockan på nio imorse. Vaknar man av det tror ni? Nope..
Var egentligen planerat att vara bland de första för att slåss om mellandagsrean på väla. Stack ändå dit för var ändå tvungen att hämta min reparerade mobil. Fick köa i 10 min vid ingången för att komma in..
Då fattar ni nog hur ruskigt många som var på väla idag. Lönehelg och mellandagsrea samtidigt, ingen bra kombination att gå ut och shoppa om man inte pallar trängsel.

Var på abf en snabb vända. Andy var där. Så vi chillade lite grann. Kom på en sak nu.. att keps ändå funkar på mig. Har aldrig i hela mitt liv tyckt de innan. Testade andys nya keps som han fick i julklapp (:

Sen har jag bara grejat lite hemma, och nu är jag på jobb.


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback