sleden fisk

Skrevs 2009-12-05 klockan 00:43:27


Jag är så jävla trött så jag nästan vill dö. Jobbade sista natten igår. Sen gjorde jag världens mest crazy grej. Köra ner till malmö klockan halv sju på morgonen?

Det var nog inte den mest briljanta planen jag kommit på. Man kan nästan jämföra det som att säga att till någon man dumförklarar, att sova är dåligt. Vill du ta vara på ditt liv? Så sov inte.

I all denna sömnlösa morgon fick jag mig en två timmare i allafall. Sen bar det av till restaurangen, Time Out. Jag skulle hjälpa till min kusin, eftersom han och hans fruga har rest till tjeckien. I utbyte lovade han att jag skulle få presenter. Så nu får han leta som fan efter snygga dansskor ;)

Har fått i mig en dos av några timmars sömn, men är fortfarande trött så ska nog lägga mig nu igen.




kommentarer
Postat av: K' ☼

ååhh! Har de åkt till tjeckien?! :o

Va kul! Det är därför tammy är här , haha ^^

Om det är något du inte vill ha ...

kan du ju aallttiidd ge det tilol MIG :D <3

2009-12-05 @ 08:51:22
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback