todays news

Skrevs 2009-12-29 klockan 23:02:42

-- jobbat på restaurangen
-- vatt ute och shoppat/fikat med kusinerna

Köpte två kepsar som jag är mycket nöjd med. Är sugen på en hatt också. Jag hittade en som jag ville ha, men är fortfarande lite osäker. Får se..

Imorgon är det sista dagen jag jobbar för året. Sticker hem någon gång innan kvällen, för sen ska jag umgås med mupparna. De va längesen!

Ska lämna tillbaks min jacka innan jag åker. Den var lite för stor. Har ändå öppet köp på skitet. Synd att de inte fanns i min storlek, för den var ruskigt snygg. Får leta vidare efter en annan.

Nu ska min kusin fixa iphone 3gs 32gb till mig. Hahaha.
Vet om att jag pratat om att behålla min telefon. Jag är riktigt nöjd med den egentligen, men jag har underskattat iphone totalt och vad den verkligen kan göra. Det är sjukt många grejer så det är sjukt.


Här är bara några av de tusen grejer som finns (om man jailbreakar).

gps.. jävligt bra om man har dåligt lokalsinne eller är lost.
spotify.. för musikens skull.
im messenger.. så du kan va inloggad på msn, icq, aim, yahoo samtidigt på ett program.
högskole miniräknare.. vilket är jävligt bra!
gitarrprogram.. så du kan spela gitarr (:

Det var två grejer som tilltalade mig mest:

mobiletracker.. så du kan tracka din otrogna pojk/flickvän om du nu tror det. Du skriver in personens mobilnummer. Satelliten letar åt dej. Den säger exakt vilken gata personen befinner sig. Hahaha.
Ganska kul faktiskt och det funkar på riktigt! Kostar däremot 5kr var gång. Det är lätt värt det. Men men, som man säger.. Nyckeln till ett förhållande är att lita på varandra, eller kanske inte ändån? ;)

poliskännare.. den varnar dej innan polisens sån kännare hinner känna av din hastighetsgräns. Så du hinner bromsa in innan polisen haffar dej och ger dej salta böter. Detta är såklart olagligt att innehava, men fyfan vad bra det är!

kommentarer
Postat av: K' ☼

du ska alltid byta mobil! jag vill också ha iphone 3g !!

2009-12-30 @ 14:55:48
URL: http://kellymenelii.blogg.se/
Postat av: Ina :D

Du är kriminell :)

2009-12-31 @ 01:51:59
URL: http://inaatraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback