tender your life

Skrevs 2009-12-29 klockan 02:59:01

Klockan 6 på morgonen. Direkt efter jobbet. Åker man tåget till malmö. Snacka om sleden man var. Ögonen ville bara falla ihopa. Kroppen orkade inte kämpa emot längre. Tröttheten tog över..

När jag som mest bara ville få lägga mig i sängen hemma hos min kusin, så failar man. Tog nämligen fel buss. Märkte inte det förräns vi kom till slutstation. Så fick åka hela vägen tillbaks till stationen för att ta den rätta.

Jag tog rätt busslinje, 7, men det finns tydligen två olika destinationer. Segevång / Svågertorp. Rätt dumt egentligen att ha det så? För nog fan hade det vatt bättre att bara hålla koll på bussnumret. Kanske bara jag som tycker så..

Har i princip vatt helt off hela dagen. En timmes sömn bådar inte gott.

Dagen gick rätt bra ändå. Stack en runda i centrum på shoppingrunda. Köpte mig en vinterjacka som jag är sjukt nöjd med (:

Sov ett par timmar på kvällen, och nu ska jag åter sova igen. Godnatt!

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback