chillin' without chili

Skrevs 2009-07-27 klockan 03:32:03

Är nere i malmöööööööö nu. Allting känns så lugnt och fridfullt här nere. Sålänge man slipper en pissehåla som perstorp så är de mesta faktiskt jävligt bra. Ganska lugn kvarter, bor ungefär en 500m från mobilia köpcentrum.

Resan började med att jag först körde till min farmors grav en stund. Tände tre rökelser, 1 åt min bror, 1 åt min syster och en åt mig själv. På något sätt kändes de som att hon tog kontakt med mig, för varje gång jag talade med henne i mina tankar så började vinden blåsa mot mig. I can't see it, but I can feel it! Kanske var en slump, kanske inte? Hoppas du vilar i frid nu.

På E6 an mot malmö. Typisk mig, missade avfarten mot centrum för jag satt och smsade samtidigt. Så tog en annan avfart, minns inte vilken, skulle egentligen vända därifrån och köra mot rätt håll, men som tur så var de skyltat mot centrum på den avfarten. Lucky meee =D

Åkte in mot värnhemtorget där en av restaurangerna ligger. Träffade min kusin sutti och en annan anställd. Restaurangen stängde inte förrän klockan nio, så hjälpte till att städa lite grann och lyssna på musik under tiden.

Sen var de bara att köra hem. Alla syskonen till restaurangerna samlades för att diskutera. Blev lite gräl. För att den ena  plötsligt ville ha semester utan att säga till i förväg och ville börja ta ledigt redan imorron och i en vecka framöver. Sen har de ont om personal också. Så de är ganska lyckat?

Allt detta bara för att min kusin, minh, ska stanna hemma och ta det lugnt och storstäda. Men inte fan tar de en hel vecka för de? Speciellt när han är den som jobbar minst av dem också. Löjligt bråk om jag själv får säga..

Ville inte blanda mig i, så höll mig undan och bara lyssnade och satt på internet med min ipod. Fett najs att man kan göra det, men lite segt att skriva bara, speciellt om man chattar och så.

Fick skäll av kenny innan "/  de var tydligen mycket bad att träna dagen efter man druckit.. Ay ay sir! yes sir, sir! won't happen again sir!

Ska strax gå lägga mig. Får sova i ett barns rum. Haha! Måste bara säga att min kusins barn, tammy är så jävla sööt så de finns inte (:  jag skulle byta om i hennes rum, så står hon utanför, bankar och säger: får jag komma in? när får jag komma in? är du klar snart? har du tröja på dej?     hahaha, så jävla sweet! får väl försöka ta ett foto på henne. 

De kommer lite bilder när jag kommer hem i alla fall!

Imorron blire luncha ute i stan me min kusin tan & hans fru sin. Riktigt snälla människor! Blir väl gå en runda i stans affärer och kanske besöka det nya köpcentrumet. Får se om man köper nått, borde egentligen inte göra det, men de lät lite frestande när tan sa att de var superrea överallt. Godnatt.

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback