city life

Skrevs 2009-07-27 klockan 19:39:50


Är tillbaks från stan nu. Redigt sleden är man också. Jag säger en sak bara alldeles för lite sömn! Hade kunnat slänga mig i sängen och somna när som.

Dagen har vatt bra om jag själv får säg. Vi åkte först in för att fixa grönsaker till restaurangen, timeout. Lunchade sedan på ett skitnajs ställe. De bjöd mig på svingott käk. Tror jag höll på att kräkas så mycket som jag tryckte i mig.

Realisationen kallade på mig, så jag och min kusin tan, tog en runda i centrum. Blev även en vända i caroli city och mobilia köpcentrum. Hittade dock inte alls mkt. Lät kräsne quang ta över idag. Köpte ett par gabba jeans och solid jeans shorts. Säkert inget märke någon känner till. Så de är perfa för att slippa folk som går runt me likadana kläder som mig i perstorp ;)

Just nu sitter jag och väntar på maten. Vi ska käka enligt mig, en av vietnams godaste maträtt. De heter phô. Kommer bli så jävla gott!

Senare ikväll ska jag och min kusin minh, leta satan så det brinner om det, efter ny mobil till mig på blocket. Han är visst duktig på att hitta billiga och pruta ner dem till ett bra pris. Så det är många tummar upp!

Kanske går ut en liten runda snabbt för att rensa lite tankar.


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback