dagens var inte gårdens dag

Skrevs 2009-07-08 klockan 14:35:39

Hahahaha lät lite kuul där :)

Igår   hände inte alls mkt, nästan knappt lönt att blogga om det egentligen, men men får inte svika mina två fans, julia & challe =D

Började dagen med förmiddag, och dagen flöt faktiskt på mkt bättre utan problem i fabrikhelvetet. Kom hem och vilade en stund, för hade liksom bara sovit 7 timmar på två dagar..

Stack sen till dansen och koreograferade, men inte nog med att jag sträckt mig redan, så sträckte jag ut det ännu mer. Det gjorde så satans ont, trodde fan jag hade blivit rövknullad eller nått, gick som ett mongo ett tag. Tur att de släppte lite mer innan alla andra kom. Sen var det bara att kötta på dansen :)

Efter dansen hade jag följe me julia och challe, sen följde challe mig och hämtade min pizza, för jag orkade verkligen inte laga mat hemma. Satt vid datan lite, slängde mig i sängen rätt tidigt, men sov inte förräns ganska sent.


Idag   vaknade jag inte upp förräns halv ett, sov som en stock. Har bara degat sen dess. Tvätten är igång, men missade med 1,5 timme när jag skulle börja klockan tolv, så vet fan om jag hinner klart allt till fyra. Vi får hoppas. Blir träna med kennybenny sen, när han typ vaknat till liv. Råkade väcka honom nu precis och han lät som en död zombie ^^

Ikväll blir det nog gå ut med challe en runda och snacka lite, innan man jobbar, blir jobba natt -,-  !! Ingen säckning idag neej ;) så jävla gott mos, men jag längtar fan inte till imorron, sexton timmar.. döda mig..

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback