dags för att stå upp för sig själv

Skrevs 2009-07-20 klockan 22:53:20

Nu känner jag att jag måste stå upp för mig själv lite, så fan ta folk och deras fördomar. Vet vad de går för skit om mig här i perstorp. Denna byn är så jävla falsk så de finns inte..

Och du..
Din äckliga jävel. Vad fan har jag gjort dej? Ge fan i mitt liv och skaffa dej ett eget. Vill du mig nått? så kom fram till mig och säg det rakt upp i mitt ansikte istället. Så ska jag slå in näsbenet på dej. Men du vågar inte fram ensam, just det, du måste ta me dina brödrar, vänner, kusiner och hans moster. Har redan tatt reda på vem du är. Tror du jag är dum i huvet, eller? Så lägg ner me ditt skit innan jag ip-blockar dej. Det är inte så konstigt att jag har fler besökare också, för du måste rota igenom mitt liv. Så ge upp istället och bara skit i slänga sån onödig kommentar. Jag har inget emot dej så bara skit i de?


kommentarer
Postat av: Marai

2009-07-25 @ 02:19:26
Postat av: Maria från dansen ^^

braae skrivet :)

e killen avis eller ? :/

2009-07-25 @ 02:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback