end of the week

Skrevs 2009-07-05 klockan 21:21:49


Igår eftermiddag blev att jag gick en runda för mig själv & hälsade på min farmor.. Senare mot kvällen blev de en snabb powernapp, och begick sedan vidare mot rampen och träffade ida, nea, andy och jackie. Så hängde vi där en stund, sen gick vi in mot byn och då träffade vi på challe och mupp, men även annat folk som kurre, selma o faruk. Stod och snacka där utanför firestone saken ett tag, och sen gick alla var sitt håll hem. Hade följe med challeballe hem :)

Idag vaknade jag upp ungefär halv ett, har vatt en jävligt lugn dag, och det har bara regnat hela dagen tyyp. Stack till gymmet med kenny typ vid två tiden, träna till halv fyra typ och sen kopplade jag av mina tankar på solarium, skit skönt! Kom hem och sen har man bara degat ett tag, tills man beslutade sig för att klippa håret! De blev mkt kortare och nu har man spikes på snedden. Sitter bara vid datan och chillar nu, ska strax sova, ska upp och jobba tidigt imorron.. suck..


Min farmor har fortfarande inte fått sin gravsten..


Vattna min farmors grav och tände rökelse för hennes skull. <3
Vila i frid farmor!


Ida och nea muppade inte lite på rampen :)

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback