första, andra, tredje juli

Skrevs 2009-07-03 klockan 13:56:53


första
Gick på frivecka när jag kom hem på morgonen, valde kläder jag skulle ha på mig för dagen, så de skulle gå snabbare senare när jag vakna, blev väckt av tusen sms från challe och på den säkra sidan ringde mupp också, snacka om jag lät ganska död i telefonen. Gjorde vid mig snabbt och sen kom challe, sen hämtade vi upp mupp hos nea. Det blev en dag på väla med challe och mupp, mycket kul! :)

På kvällen tältade alla vi på idas trädgård, det var chill, bara lite för varmt inne i tältet, jag och kenny svettades som lökar, hahah. & en jävla massa mygg och knott också!! Vi satt o krängde godis, snacka och spela kort. Blev sen att vi stack till norra lyckan en stund för att möta upp emmie, natasa, dessan o dem. Jag och mupp gick dit med bara strumpor =D Ja, så snackade vi alla lite och sen gick vi tillbaks till tältet. Resten av natten slutade med snack och underhållningsmusik från kenny, myyysigt!

andra
Börja dagen med att bli väckt, tror jag sov först av alla, var så jävla trött gårdagen efter mindre än fyra timmars sömn.. Blev att alla bara muppade lite och så stack alla hem typ tio. På vägen hem vid rondellen, såg jag att mupp hade gått halvvägs hem, så jag gasade och tutade för att skrämma henne, jag tror hon blev lite rädd fast hon påstår att hon inte blev det ;) mohaha. Var man snäll och erbjöd att köra henne hem, för hon hade ju typ 2854 kg väskor. 

Jag slängde mig i sängen direkt, sov i typ en timme. Sen stack man till badet och stekte med folket. Blev inte så mycket badande för det började regna efter två timmar, hann sola en liten stund i alla fall. Så blev att alla stack hem istället, & det var kö för att komma ut, hahaha! Hade inget bättre för mig så följde mupp hem.. & sen stack man hem snabbt, torka mig och bytte om.

Drog till dansen direkt, för att koreografera dans, sen kom alla och då började vi dansa. Fan, jag måste börja jobba på det här med minnet bättre, känns som den sviker mer nu! Som tur var så kom jag på alla stegen jag skulle lära ut, puh! Kanske bara är så för att man inte har dansat på ett tag? No idea..

På vägen hem.. ingen ipod.. och jag går.. så mupp fick göra mig sällskap i telefonen (a). Sen blev det bara datan, musik och sova.

tredje
Vaknade lite efter tolv, har bara suttit vid datan sen dess, och bloggar nu. Ska sticka till badet och träna med kenny snart, sen får se om vi hinner ut en stund o steka lite. Inget speciellt planerat ikväll, en sak är säker! måste städa här hemma! om jag orkar ^^

 


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback