hektisk dag

Skrevs 2009-07-17 klockan 22:39:21

Jag orkar knappt skriva om min dag, men får väl försöka..

Började jobba förmiddag, och kommer göra de hela helgen. På vägen hem var man en runda i byn. Kom hem, skulle iväg och styrkaträna egentligen, men så ringer min chef om akutjobb på övertid och med desamma. Cyklade åter tillbaks och stod som svetsvakt åt en person, kändes så jävla meningslöst för man satt bara och tittade så att han inte skada sig, men för pengarna så. Hemma lite efter halv nio tiden. På vägen hem för andra gången, ramlade man av cykeln också, har skitont i vänsterlår och höger armbåge, sen skrapsår lite överallt på händerna och benen -.-  Nu ska jag fan slänga mig i sängen, är helt slut!

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback