home not so sweet hometown

Skrevs 2009-07-29 klockan 01:07:26


La mig som sagt tidigare igår. Sov som ett djur och riktigt riktigt skönt var de! Vaknade inte förräns halv 1. Jag var helt ensam i lägenheten och nycklarna låg vid dörringången.

Började i alla fall att packa ner alla mina saker och städa undan efter mig. Det jobbigaste till sist? Bära nere allt och trycka in de i bilen.

Jag fick ett databord, två högtalare och en electrolux handdammsugare =D Tan och Sin är alltid så snälla, får alltid nånting när jag är nere och hälsar på. Som tack för allt överraskade jag dem med en jättefin blomma och ett tackkort! Hoppas de gillade det (:

Körde sedan in mot stan och pakerade bilen på stora torg. Gick direkt mot timeout och snylta lite mat (a) Sen ringer min faster mig om en sak. Så suck.. fick gå till lotus hämta hennes saker, till bilen och åter till timeout. Ett jävla dittande och dattande. 

Tan fixade sedan så jag fick gratisträna på gymmet inne hos forum, som då alltså ligger bredvid restaurangen. Fifan, det var redigt naaaaaajs där inne. Inte konstigt att dem har över 3000 medlemmar som tränar där (:

Efter passet blev det att gå en runda i stan igen. Kollade igenom gågatorna längs stora torg, lilla torg, gustav adolfs torg och triangeln, sen orkade jag inte mer. Funderade ett tag på att gå in på deras nya köpcentrum Entré, men blev aldrig så.

Köpte 5 t-shirts och en kamera. Äntligen köpte jag det. Så välkomnar tillbaks en ny fast likadan kamera som jag hade innan. Wiiie (:

Kom hem ungefär vid åtta tiden men stack direkt till faster för att lämna av lite grejer. Hon frågade mig om jag ville ha lite maaad? Så passade på och tryckte i mig en rejäl portion.

Väl framme utanför min byggnad. Ja, då var de bara att bära upp allt mög och skit igen -,-  Nu ikväll har jag bara packat upp och städat här hemma. Det blir stökigt fort som fan, speciellt när man har haft fester =p

Nej, nu borde jag lägga mig, ska upp tidigt imorron och jobba, men först blir det ladda upp lite bilder från malmö.





tammy (:





asså den ungen är så jävla sööt (:





ja då sov man i ett barns rum.
massa nallisar & allt är rosa (:





lite suddig bild, men får duga.
hon är redan söt som hon är (:





forum
gymmet jag snacka om (:
fett najs najs!





nån jävla pajas som stod stilla i massa posér
undrar om han får nackspärr nån gång? haha





det är redigt mysigt i malmö (:





on my way back home
nooo :(

kommentarer
Postat av: S H I R L E Y

så sjukt söööt unge :-D

2009-07-29 @ 12:23:44
URL: http://shirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback