lördag

Skrevs 2009-07-11 klockan 22:35:40


Mer sömn idag! Stack till gymmet en stund och biffade, sen väl hemma valde man ut lite filmer som challe bett mig om att få låna, stack och lämnade det till henne för hon var lat och orkade inte möta mig halvvägs =p var hemma ett tag och städade lite, sen fick man mess från challe om jag ville följa med henne till netto för att handla godis? Åter igen -- lat -- mohaha, men behövde ändå handla bröd så, netto var stängt, så stack till ica istället, på vägen dit ser vi en kebabvagn mitt på torget, nyöppet och allt, de har tydligen 50% på allt denna veckan, så köpte med mig hem en x-tra stor kebabrulle! Snart kommer nog jackie hit och hänger lite (:  hejsvejs!


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback