nighttime

Skrevs 2009-07-28 klockan 01:55:28


Nu är de nattetid och fortfarande sitter man uppe. Är ganska sleden faktiskt. Tänker definitivt gå lägga mig tidigare idag. Det är så svårt att lägga sig tidigt om man tänker efter? Blir aldrig efter ett eller två ändå.

Tänk om man hade haft en on/off knapp. Kunnat slå av knappen för att stänga av kroppen så man hade kunnat somna med detsamma, och sen slås den automatiskt på igen efter den tid man ställt in de på. Fan va skönt de hade vatt =D

Min kusin lyckades inte hitta någon bra träff på de mobiler jag ville ha, men det är lugnt. Han ska fortsätta leta. Jag måste ju inte precis ha mobilen i handen imorron eller så. Det tar ändå ungefär ett par veckor och om jag har tur, redan till nästa vecka. Räknar med att ha en ny till nästa månad i alla fall (:

På tal om elektronik så tänker jag beställa hem min kamera imorron, de blir den jag hade innan. Hoppas på bättre lycka denna gången, så man inte tappar den som sist, suck..

Gick en sväng innan också. Svalt och skönt var de. På vägen tillbaka köpte man med sig hem en kebabrulle, godis och läsk. Satte mig ute på en bänk med musik i öronen och tittade upp mot himlen en stund, innan jag stack upp till mina kusiner. Riktigt skönt att kunna tänka utan att känna sig beskymrad.

Men nu säger jag godnatt!


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback