onsdag

Skrevs 2009-07-22 klockan 21:05:51

Det glädjer mig att veta, att allt perstorp lever på är rykten..  29 som kollade min blogg igår, brukar va mkt färre -,-

Igår blev ett kort inlägg. Hann inte göra så mkt mer än att jobba typ. Kenny och jackie kom hem till mig en stund och snackade. Känns alltid bra, för man känner inte sig lika ensam när man jobbat eftermiddag (:    så tack verkligen!

Idag vaknade man upp lite efter elva tiden, men låg kvar och degade fram till tolv. De blev pumpa lite hantlar och sen stack man ner till dansen. Efteråt blev det en runda på ica me kenny, ida och andy. Nu sitter man här och ska sticka till jobb om typ en halvtimme, får skjuts dit och hem av min kollega. Det blir bjuda alla på bigpack glass och chokladsås, så lite bussig är man allt väl (:

kommentarer
Postat av: Warda

skit i ryktena!!

jaoo fett snäll som bjuder alla på glass, passa på att fjäska för chefen nu! haha

2009-07-22 @ 21:10:14
URL: http://waardaa.blogg.se/
Postat av: Uuhauhauhauahuahauha

jag gillar frukt och grönsaker :D



och så gillar jag päronsmak i glass

2009-07-22 @ 23:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback