onsdag

Skrevs 2009-07-16 klockan 01:30:52


Vaknade halv ett tiden med en jävla massa träningsvärk! Käkade frulle snabbt och drog sen till gymmet, där väntade jackie och patrik. Vi biffade ett tag och sen kom kenny också. Efter gymmet var de bara att äta som en häst som kenny säger (:  vi säger att jag gjorde mitt bästa i alla fall, för de gjorde jag!

Sen var de egentligen tänkt att hämta min bil idag, men de blev försenat, så hoppas att den blir lagad till imorron. Några tummar upp är att jag faktiskt känner mig duktig! Städa en massa i hemmet..  (Y)
-- satte äntligen upp mina tavlor i köket som skulle vatt uppe för längesen
-- rensa och plocka rent saker från de två stora svarta hyllorna i vardagsrummet
-- storstäda badrummet och köket

Extra plus är att jag har fått hem mina bilder nu!! (:
 
Nu ikväll var de tänkt att vi killar skulle kolla film, men som vanligt slutar de med att nån sitter vid datan och resten tittar på tv, chillar och snackar. Ska borsta tänderna nu och gå lägga mig.


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback