screw perstorp

Skrevs 2009-07-29 klockan 15:19:10

Woooaaah 2,5 timmars sömn inatt men de va de faktiskt värt ;) 

Kom precis hem från jobbet. Trött är man också. Låt mig tänka lite nu? Vad i helvete ska man göra i perstorp idag? Ja. Just det. Precis. Absolut ingenting! So to hell with this town (:

Nej nu ska vi inte va negativa. Känner hur min trötthet börjar ta över. Min bakhjärna är seg. Min nacke är störd. Tankarna flödar, men de kommer ingenstans. Så vart tar de vägen egentligen? Nobody knows.

Har en stark känsla inom mig som säger att jag ska slänga mig i sängen och vila ett tag. Annars för övrigt för dagen blir väl remixa lite låtar och städa undan de jag kan städa, ja helt enkelt greja lite i hemmet (:

Nu är det bara tre arbetsdagar kvar. Alltså  fyra dagar till. Det vill säga tills söndag. Speciellt denna. Asså 2 augusti 2009 =D som JAG, ALEXANDER, EMMELIE, KENNY, ANDY, JOHANNA ska till summerdrop, wohooo! 

i 8 fucking dagar!

Uppdaterar lite senare. Sängen kallar!!

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback