seven days

Skrevs 2009-07-10 klockan 22:36:53

Det blev ingen update igår, tyvärr..

Igår... har jobbat i sexton timmar i sträck, så hade inte stor lust att blogga på jobbet då. Allt jag kan säga är att det var segt som fan, och tack gode gud att det är över nu, får igen dem 8 extra timmarna den 10/8 då jag är ledig, fast jag ska jobba, så det jämnar ändå ut sig i slutändan (:

LEDIG NU I SJU DAGAR I STRÄCK! WOHOOO!

Sov fort som bara fan när man kom hem. Vaknade vid ett, gjorde vid mig snabbare än blixten och stack ner till stationen, skulle hänga på en "chilldag" med jackie, andy, johnny och memet. Det var väl sådär, gick mest rundor och irra här och var, blev att vi gick in på affärer och shoppade lite (a). Kom hem typ kvart över sju med tåget, har bara vatt hemma sen dess, städat pyttelite, sitter mest vid datan nu och lyssnar musik.



kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback