snart helg

Skrevs 2009-07-30 klockan 22:38:42


Här har de inte blivit mycket uppdaterat för idag, neej. Får väl passa på och skriva nått då (:

Vaknade som vanligt tidigt inför förmiddagspasset, men konstigt nog så var jag inte alls trött. Körde nere i säckningen idag, massa strul som vanligt. Robotar som lever sitt eget lilla liv. Sånt man får leva med, fast dagen har rullat på som attan. Det tycker vi om, när det går snabbt!

Väl hemma.. for jag iväg till sängen och vilade lide grann. Gjorde sedan vid mig och fixade käk, sen iväg till dansen. En massa extra lektioner är nu på g ;)  de lär behövas!

Katta och crackie undra om jag ville hänga med, för folk skulle grilla, men pallade inte. Har ont i halsen och hostar lite också. Jag får fan inte va sjuk nu innan summerdrop, bad timing i så fall. Vill inte missa allt kul juu "/

Nej, nu ska jag pumpa lite hantlar och göra klart dans till den ena låten.


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback