söndag

Skrevs 2009-07-20 klockan 00:01:25


Vaknade upp som alla andra förmiddagar som jag gjort nu hela helgen. Usch! Det var ganska uppiggande att cykla till jobbet faktiskt för att va så här tidigt på dagen. Lånade ut min lägenhet till tuan, för det kändes inte lönt för honom att köra hem för o sova och sen tillbaka klockan två igen, han skulle tydligen jobba dubbelskift, stackare. Klart man ställer upp för en gammal klasskamrat. De var riktigt lugnt idag, satt där uppe och styrde fabrik från datan, sånt tycker vi om!

Sen var de hem snabbt och på vägen hem blev de fixa lite gott kränge till senare. Alla kom till mig runt halv fyra tiden. Vi satt mest och snackade, men det var chill. Anledningen var att få träffa mupp & nea en sista gång innan mallorca. Så de blev typ en hejdå och önska dem ha så kul på sin resa (:    ha en underbar resa och kom tillbaks me lite färg, så vi andra kan ha nått att avundas över!

Nu på kvällen stack jag och kenny till ica först för o handla lite. När vi kom tillbaks så började vi med detsamma och kocka, var hungrig som attan! Spagetti me köttfärssås satt gott i magen. Jackie kom lite senare. De blev att vi kollade på four brothers, och jag måste säg att den var faktiskt riktigt bra! (:

Degar nu på msn, laddar ner lite musik och chillar!


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback