söndag

Skrevs 2009-07-12 klockan 23:09:04


Igår kväll/natt slutade med att jackie och andy hälsade på mig, men andy stack hem & jackie bestämde sig för att sova över. Det var väldigt chill och han fick som han ville hans "romantiska kväll"    host host.. Vi kollade på center stage fast vi båda har sett den redan, men eftersom jackie tjatade på det, så kolla vi & den är ju bra! Sen lagade vi tacos och tryckte i oss, snackade ett tag och blev blev att vi la oss vid tre tiden.

Idag.. klockan 9 ringer alarmet, blev att vi klev upp och gjorde vid oss för vi skulle till väla. Där hängde vi, chillade och muppade! Fett najs och kul dag måste jag säg! Efter väla drog vi vidare till familia en liten stund också. Det blev en del shopping från både min och jackies sida idag, men skit i det, kul hade vi! =D

Stack hem en kort stund, sen blev det iväg till dansen direkt efter. Det var jag, andy och jackie.. som började/fortsatte på vår nya breaking boundries dans. Alla vi ska göra koreografi till var sin låt, som vi ska mixa ihopa och visa upp senare (:

Andy stack efter en liten stund, och kort därefter kom kenny, så dansade vi, hängde mest och snackade. Sen drog vi hem till mig och tog de lugnt, och nu har dem stuckit hem, blir bara datan och musik nu, sen sooova!


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback