summering av dagen

Skrevs 2009-07-24 klockan 03:18:44

Måste säga att jag är stolt över mig själv som lyckats klämma in så mycket på en dag!

-- besiktade bilen
-- biffa på gymmet

Efter de bestämde jag mig för att duscha och göra vid mig snabbt mig till hbg festivalen. Följde med kenny, andy, ida, och jackie ändån, orkade inte ruttna hemma fem timmar innan jobb. Vi gick mest rundor lite överallt, så regnar det såklart också! Blev att jag var tvungen att åka tillbaks halv nio tåget, men fick sällskap av clara som också skulle hem :) Snabbt packa upp lite mat och sånt till jobb, sen körde min kollega mig till jobbet. Nu är de mindre än tre timmar kvar till frivecka, snacka om jag längtar?

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback