gårdagen och dagens

Skrevs 2009-06-09 klockan 23:58:22


Började min frivecka igår, sov som sjutton till klockan ett--två tiden. Gjorde inte mycket alls under dagen. Sen mot kvällen stack jag till musik och show som ct har varje termin, det var faktiskt ganska bra över det hela, mest underhållning var kenny's grupp danserna, halleluja låten, lärarna på stranden och och my god gåshudlåten, no one! Efter det blev det hemgång, musik&data och sen sova..

Idag hände ännu mindre, vaknade vid halv elva tiden. Degade mest hemma med lyssna musik och städa lite. Stack sen till abf för att dansa av mig lite. Med mig hem följde en pizza. Har bara vatt hemma sen dess, och fixat om bloggen lite grann, får väl säga att jag är ganska nöjd. Det kommer kanske lite fler ändringar senare.. Nu ska jag sova godnatt!



Tack för pratstunden!
det kändes bra, & det behövdes verkligen.
jag älskar dej <3


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback